Развернуть
Жезқазған қаласы әкімінің аппараты
Мемлекеттік мекемесінің ресми сайты
Опубликовано: 10 мая 2011 . Обновлено: 25 июля 2019
Қарағанды облысы Жезқазған қаласы әкімдігінің
 
ҚАУЛЫСЫ
28 желтоқсан 2010ж. №30/03 
 
 
2011-2015 жылдарға арналған «Жезқазған қаласы әкімінің  аппараты» мемлекеттік мекемесінің Стратегиялық жоспарын бекіту туралы
 
 
2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджеттік Кодексіне, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңына сәйкес, Жезқазған қалалық мәслихатының 2010 жылғы 23 желтоқсандағы «2011-2013 жылдарға арналған қалалық бюджет туралы» ХХVІІІ сессиясының №28/329 шешімімен Жезқазған қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1.     «Жезқазған қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің қоса беріліп отырған 2011-2015 жылдарға арналған Стратегиялық жоспары бекітілсін.
2.     Жезқазған қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 24 желтоқсандағы №38/20 «2010-2014 жылдарға арналған «Жезқазған қаласы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесінің Стратегиялық жоспары туралы» қаулысының күші жойылды деп танылсын.
3.     Осы қаулының орындалуын бақылау аппарат басшысы Н.С.Орынбаевқа жүктелсін.
 
Жезқазған қаласының әкімі                                                             Б.Әбдіғалиұлы

 
«Жезқазған қаласы әкімінің аппараты» ММ
2010-2015 жылдарға арналған
Стратегиялық жоспары
 
1 тарау. Маңызды міндеті және жүргізілуі
 
Маңызды міндет: қала әкімінің, әкімдігінің қызметін сапалы және уақытылы ақпараттық-аналитикалық қолдау, ұйымдастыру-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету.
 
Жүргізілуі жаңа технологияларды енгізу және қызмет көрсету әдістері негізінде жеке және заңды тұлғаларға, мемлекеттік органдарға мемлекеттік қызмет ұсыну сапасын жоғарылату.
 
 
 2 тарау. Ағымдағы жағдайды талдау және қызметтің тиісті салаларының даму тенденциялары
 
Стратегиялық бағыт 1. Кадрлық қызметті әрі қарай мейлінше жетілдіру
 
1.1)              Дамудың негізгі параметрлері
 
Кадрлық саясат – бағытты және персоналмен жұмыс мазмұнын анықтайтын ережелер мен норамалардың, мақсаттар мен ұсыныстардың жиынтығы. Кадрлық саясат арқылы персоналды басқарудың мақсаттары мен міндеттерін іске асыру жүзеге асырылады, сондықтан оны персоналды басқару жүйесінің ядросы саналады.
Осыған байланысты түгелдей экономиканы, қоғамды және мемлекетті басқаруда, сонымен қатар мемлекеттік органдардың стратегиялық функцияларын орындауда мемлекеттік қызметкерлердің ролі өсуде.
Экономикалық даму және сауда министрлігімен персоналды басқару бойынша орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін бағалау әдістемесі бекітілген. Аталған әдістеме Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы «Орталық мемлекеттiк органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органдары қызметiнiң тиiмдiлiгiн жыл сайынғы бағалау жүйесi туралы» №954 Жарлығын жүзеге асыру мақсатында әзірленген.
Әдістемелің орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарында персоналды басқару бойынша шаралар тиімділігін анықтауға арналған.
1.01.2011 жылы қала әкімі аппаратының штаттық саны 27 бірлікті құрады, мемлекеттік қызметшілердің нақты саны 27 адам.
2010 жылда аттестациядан 7 әкімшілік мемлекеттік қызметші өтті. Аттестация қорытындысы бойынша барлық мемлекеттік қызметші атқаратын лауазымдарына сәйкес.
Мемлекеттік қызметшілердің кәсіби деңгейін көтеру және мемлекеттік қызмет туралы заң талабын орындау мақсатында жыл басынан Қарағанды облысы әкімдігінің мемлекеттік қызметшілерді қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру аймақтық орталығында 3 адам оқытылды. Сонымен бірге, алдағы уақытта мемлекеттік қызметкерлердің жұмысын дамыту мен жетілдіру, аппараттың тиімділігі мен ыңғайлылығын көтеретін жаңа қалыптар мен басқару әдістерін енгізу бойынша жұмыстар жүргізу қажет.
Қала әкімі аппаратының мемлекеттік қызметшілерінің сапалы құрамы келесідей: әйелдер – 17 немесе жалпы жұмыс істейтіндердің 63 пайызы, ұлт бойынша: қазақтар – 21 (77,8%), орыстар – 3 (0,1%), басқалар – 3 (0,1%), орта жас–44. Қала әкімі аппаратында мемлекеттік қызметте 20 жылдан аса еңбек өтілі мемлекеттік қызметшілердің саны 6 адам. Жалпы жұмыскерлердің жоғары білімдісі – 24, оның ішінде: заңгер – 8, экономист – 7, педагог – 7, инженер – 2, орта-арнайы білімдісі – 3. 2 және одан да көп білімі барлар – 11 адам.
2011 жылдың 1 қаңтардағы жағдай бойынша штат толығымен жинақталды. Еңбек қызметінің жоғары стандарттарына жету үшін мемлекеттік қызметшілерді марапаттауға, қызметкерлерді дамытуға, қайта даярлау мен біліктілікті арттыруға, аттестация өткізу мен біліктілік деңгейін бағалауға, қызмет бойынша алға жылжуды ұйымдастыруға, еңбекті ұйымдастыру мен жағдай жасауды мейлінше жетілдіруге, әлеуметтік төлемдерге аса назар аударылады.
 
 
 
1.2)              Негізгі мәселелерді талдау
 
Нарықтың қазіргі заманғы жылдам өзгеретін жағдайы өз қызметіне өзгерістер енгізіп, жедел әрекет етуге мәжбүрлейді. Бірақ бұл басқарушылар мен қызметкерлердің кәсіби машықтары мен жеке сапаларын әрдайым жетілдіріп отырмай мүмкін емес, әрдайым үзіліссіз оқуды, жоспарлауды қажет етеді, бұл біріншіден, ақпараттық қанықболуы қажет, екіншіден, бірін-бірі өара толықтыратын және дамытатын курстардың, бағдарламалардың дәйектілігін, яғни белгілі бір жүйені көрсетуі тиіс, үшіншіден, дәстүрлі оқыту әдістері мен жаңа жасалымдар үйлесімділігіне негізделуі тиіс, төртіншіден, материалдық және уақыт шығындарының тиімділігін бағалауды шығаруға мүмкіндік беруі тиіс. Дегенмен, мемлекеттік қызметшілердің жалақысы соңғы жылдары өсті, бірақ басқа мемлекет шенеуніктерінің жалақы мөлшерінен төмен.  
 
1.3)              Негізгі сыртқы және ішкі факторларды бағалау
 
Ұйымның кадрлық саясаты кадр тапшылығын еңсерудің тиімді тәсілдерінің бірі болып табылады. Яғни, тәлімгерлік институтын енгізу қажеттілігі, ұйым өндірістік практикадан өту үшін студентке база ұсынады, содан кейін конкурстық негізде оған жұмысқа орналасуға көмек көрсетіп, жоо қамқорлыққа алады. Оларды жұмысқа қабылдап, ұйымда маманның бірнеше жылға даму мүмкіндігі алдына ала қаралады. ЖОО түлегінің бейімделуіне бірнеше айдан екі жылға дейін уақыт қажет болуы мүмкін. Ұйымнан шыққан маман басқа жақтан келгендерге қарағанда жақсы жұмыс істейді.
Кадрлық қызметтің беделі оның өкілеттігіне, кадршылардың арнайы білім деңгейіне, пайдалы қызметіне, оның дәрежесі бойынша кадрлық процестерге ықпалына байланысты. Мемлекет басшысы 2010 жылғы 29 қаңтардағы «Жаңа онжылдық – жаңа экономикалық өрлеу – Қазақстанның жаңа мүмкіндіктері» атты Қазақстан халқына Жолдауында «нәтижеліліліктің өлшемі сандық көрсеткіштер емес, азаматтардың, заңды тұлғалар мен шетел инвесторларының сенімін арттырудың индикаторы болатын жұмыс сапасы болуы тиіс» деп атаған болатын.
 
Стратегиялық бағыт 2. Құжат айналымын әрі қарай дамыту және мейлінше жетілдіру
 
2.1) Дамудың негізгі параметрлері                                       
 
          2010 жылы қала әкімі аппаратына 1895 (2009ж.-1547) өтініш түсті, жұмыста жатқандарды есепке ала отыра өтініштерді қарау 100 % құрайды.
                2010 жылы Жезқазған қаласы әкімі аппаратына барлығы 4763 (2009ж.-3683) ресми хат түсті, олардың ішінен 1441 хат жоғары тұрған органдардан (облыс әкімдігі, мемлекеттік қызмет ісі жөніндегі ҚР Агенттігі, жетекшілік ететін басқармалар), сонымен қатар 61 қаулы, 13 өкім, облыс әкімінің 1 шешімі, ҚР Президентінің 9 Жарлығы, ҚР Үкіметінің 56 қаулысы мен 5 өкімі.
 Осы уақыт кезеңінде Жезқазған қаласы әкім аппаратынан жіберілген хат-хабар 1872 (2009ж.-2258) хатты құрайды.
2010 жылы қала әкімі 144 (2009ж.-108) адамды қабылдады. Олардың ішінен: оң шешімін тапқандар – 44, түсініктеме берілгені – 100. Келушілердің көтеретін негізгі мәселелері – тұрғын үй-тұрмыстық сипаттағы, әлеуметтік көмек және өзге де мәселелер.
Қала әкімінің орынбасарлары – 175 (2009ж.-137) адамды қабылдады. Олардың ішінен оң шешілгендер – 28, түсініктеме берілгендері – 147.
2010 жылы 29 (2009ж.-38) әкімдік отырысы өткізілді, 648 (2009ж.-944) қаулы мен 501 (2009ж.-582) қала әкімінің өкімі қабылданды. Қала әкімінің қаулылары мен өкімдері мемлекеттік және орыс тілдерінде дайындалады және таратылады. Көрсетілген мерзімде Жезқазған қаласының Әділет басқармасында 5 қаулы мен әкімнің бір шешімі тіркелді.
 
2.2) Негізгі мәселелерді талдау
Әкімдіктің мемлекеттік мекемелері бөлімдерінің қызметінде тұлғалардың өтініштеріне атүсті, немқұрайлы қарау, арыздарды мұқият тексермей, бақылаудан алу деректері бар, бұл азаматтарды қайта немесе жоғары органдарға шағымдануға мәжбүрлейді. Талдау кезінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша құжат айналымының ұлғаю үрдісі байқалады, бір өтініш бойынша есептік мәліметтерді екі рет енгізу фактілері анықталды. 
2.3) Негізгі ішкі және сыртқы факторларды бағалау
Өтініштермен жұмысты ұйымдастыруға ерекше назар аударуға және бұл жұмыс тек қадағалау немесе мемлекеттік органдардың ғана емес, халықтың да бақылауында тұрғандығына қарамастан, тұлғалардың өтініштеріне атүсті, немқұрайлы қарау, арыздарды мұқият тексермей, бақылаудан алу деректері бар, бұл азаматтарды қайта немесе жоғары органдарға шағымдануға мәжбүрлейді. Өтiнiштерге берiлетiн жауаптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сiлтеме жасай отырып, мазмұны бойынша негiзделген және дәлелдi, арыз берушiнiң қабылданған шешiмге шағым жасау құқықтарын түсiндiре отырып, оның дәлелiн жоққа шығаратын немесе растайтын нақты деректердi қамтуға тиiс.
Тексеріс кезінде жеке және заңды тұлғалардан түскен өтініштерді тиісті есепке алмау және тіркемеу фактілері анықталды.
Қызметкерлердің тұлғалардың өтініштерін есепке алу тәртібін реттейтін нормативтік-құқықтық актілердің негізгі ережелерін және олар бойынша іс жүргізуді білмеуі жіберілген кемшіліктердің негізгі себептері болып табылады.
 
Стратегиялық бағыт 3. Қала әкімі аппаратының ақпараттық технологияларын дамыту
 
3.1) Дамудың негізгі параметрлері
 
Техникалық жабдықтау. Қарағанды облысының 2006-2010 жылдарға арналған «электронды әкімдік» құру Бағдарламасын жүзеге асыру аясында басқару органдарын компьютерлік техникамен техникалық, серверлік жабдықтау жүргізілді. Сонымен қатар жергілікті есептеуіш желілер құру мен серверлі бөлмелерді дайындауға көп көңіл бөлінді. Жоғарыда көрсетілген Бағдарлама аясында негізгі тіреу серверлік жабдықтар, есептеуіш желілер, серверлік бөлмелерге жұмсалды.
Жергілікті атқарушы органдарды компьютерлік техникамен қамтамасыз ету 95% құрайды; Интернет желісіне мүмкіндік байланыс каналдарында 256kb/s орташа өткізу қабілеттігімен ұйымдастырылды.
Қалада мемлекеттік органдарға түсінікті қызметтер мен сервис ұсыну үшін қажетті БКО арқылы да, Интернет арқылы да байланыс каналдарына қосылған 2 сервер жұмыс істейді. Серверлерде операциялық жүйе ретінде Windows server-2003, 2008 сияқты ОЖ, ал ДҚБЖ ретінде MSSQL Server қолданылады.
 
Байланыс каналдары. Ауылдардан (Талап, Кеңгір, Малшыбай) басқа жергілікті атқарушы органдардың барлық ұйымдары БКО қосылған.
 
Қалада бар ақпараттық жүйелер. Қазіргі уақытта Жезқазған қаласының ЖАО-да төмендегідей ақапарттық жүйелер қызмет істейді:
электронды құжат айналымы жүйесі (пайдаланушылар саны 109);
персоналды басқару жүйесі (пайдаланушылар саны 5);
«Қаржы үйі» жергілікті бюджетті орындаудың қаржылық мониторингі (2 пайдаланушы);
облыстың аймақтық болжамдық картасы (5 пайдаланушы);
халық тұтынатын әлеуметтік-маңызды тауарларға баға мониторингісі (5 пайдаланушы);
сайлаушылар тізімін құру (5 пайдаланушы).
Көрсетілген жүйелерден басқа облыста 2006 жылдан бастап қала әкімдігінің Интернет-порталы жұмыс істейді. 15 мемлекеттік мекемеде сайттар ашылған және жұмыс істейді. Қазіргі уақытта портал арқылы интерактивті қызметтер көрсетіледі, оның арасында қала әкімінің «сұрақ-жауабы», жаңалықтарға жазылу, мемлекеттік сатып алу бойынша ақпараттар және әрбір мемлекеттік мекемеде халықпен диалог үшін «кері байланыс» жұмыс істейді.
 
Е-үкімет базалық компонеттерін пайдалану. Жезқазған қаласының жергілікті атқарушы органдарының деңгейінде жүргізілетін е-үкімет базалық компоненттері болып табылатындар:
1. ҚР электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі (ЭҚАБЖ)
2. «Мекен-жай тіркелімі» мемлекеттік ақпараттық жүйесі
3. Қоғамдық қол жеткізу пункттері
Электронды құжат айналымы жүйесі (бұдан әрі – ЭҚАЖ) қаланың 12 мемлекеттік мекемесіне енгізілген.
«Мекен-жай тіркелімі» (бұдан әрі – МТ АЖ) ақпараттық жүйесі» жобасы аясында 2007 жылы бұдан әрі – МТ АЖ бағдарламалық қамсыздандыруды енгізу бойынша жұмыстар жүргізілді. Жылжымайтын мүлік нысандарының мекен-жайларын түгендеу жүргізілген. Дерекқорларды толтыру 100% құрайды.
 
«Электронды үкіметті» қалыптастыру Мемлекеттік бағдарламаны орындау барысында Қазақстан Республикасында қоғамдық қол жеткізу пункттері жүйесі құрылған. Қоғамдық қол жеткізу пункттерін құру ең алдымен ХҚКО құрылымдарын, әкімдіктерін, «Қазпошта» АҚ, «Қазақтелеком» АҚ, кітапханаларды, ЗТҚО, ІІБ жол полициясын, оқу орындары, ірі сауда орталықтарын қамтиды. Қаламызда бүгінгі таңда 10 қоғамдық қол жеткізу пункттері қызмет етеді.
Бұдан басқа, 2007-2008 жылдары аралығында қаламызда «2007-2009 жылдарға арналған Қазақстан Республикасында ақпараттық теңсіздікті төмендету» Мемлекеттік бағдарламасы жүзеге асырылды. Компьютерлік сыныптар ашылып, әр түрлі деңгейлі халық үшін тегін оқу өткізілді. Мектеп, кәсіби лицей, колледж және ЖОО-ң түлектері үшін тестілеу өткізілді. 2 жыл ішінде көрсетілген бағдарламамен- 4098 адам қамтылды.
 
3.2) Негізгі мәселелерді талдау
 
Бағытталған мақсаттарға жету барысында МДҚ («Заңды тұлға», «Жеке тұлға», «Мекен-жай тіркелімі», «Жылжымайтын мүлік тіркелімі») Серверлік орталық арқылы облыстың «электронды үкіметі» электронды қызмет көрсетуге бағытталған ақпараттық жүйелерiнiң өзара әрекеттесу мәселесін шешуге керек болады.
Сонымен қатар, ең алдымен тұрғындар мен ұйымдарға көрсетілетін қызметтерге бағытталған жұмыстар жүзеге асырылады:
-          «Е-әкімдік» Порталы» ақпараттық жүйесін енгізу;
-          Жергілікті атқарушы органдары көрсететін мемлекеттік қызметтердің ішкі бизнес-процестерін автоматтандыру
ЖАО электронды түрде көрсететін мемлекеттік қызмет көрсету ең төменгі
саны, 2015 жылы жалпы санының 50% дейін жететін болады.
                Жергілікті деңгейдегі мемлекеттік басқару функцияларын автоматтандыруға бағытталған жұмыс істейтін АЖ дамыту мен жаңаларды енгізу бойынша жұмыс жалғасады.
                Қаладағы мемлекеттiк органдардың ақпараттық инфрақұрылымын қорғауды қамтамасыз ету.  Қаланың ЖАО ақпараттық инфрақұрылымын қорғау ең алдымен әкімшілік ғимараты мен қалалық ұйымдардың ғимараты Серверлерінде қамтамасыз етіледі. Қорғау техникалық және ұйымдастырушылық деңгейде қамтамасыз етіледі. Техникалық деңгейде қорғау үшін бағдарламалық құралдар (антивирустық БҚ, файерволдар) қолданылады. Ұйымдастырушылық деңгейде қорғау үшін қала әкімдігінің 03.06.2010 жылы №14/08 қаулысымен ақпараттық қауіпсіздік және қаланың ЖАО-да «электронды құжатайналым» автаматтандырылған жүйесі Саясаты бекітілген. 
Қалалық деңгейде PR-компаниялар е-үкімет.  Облыстың е-үкімет және
е-әкімдік бастамалары белгілі болу үшін тұрғындар мен ұйымдардың назарына мемлекеттік қызметтер мен әлеуметтік қажетті сервистер туралы ақпарат сәйкесінше медиа-жоспар жасалады. Медиа-жоспардың іс-шараларына қатысу үшін қаланың баспа және электронды БАҚ (газеттер, теледидар) жұмыс істейді. Сонымен қатар қажет ақпарат қаланың LED-экрандарында және қалалық интернет ресурстарында жариялатын болады.
 
3.3) Негізгі ішкі және сыртқы факторларды бағалау
 
Мемлекеттік басқару жүйесі басқарудың тиiмдiлiк бағасы қызметалушылардың қанағаттануын есепке ала отырып қаржыландырылатын бағдарламаларының шектi нәтижелерi бойынша iске асатын болғанда ғана нәтижелер бойынша басқаруға көшетін болады.
Жезқазған қаласы әкімінің аппараты. Автоматтандырылған ақпараттық жүйелердің енгізілуі мен дамуы, материалды-техникалық базаның дамуы мемлекеттік басқарудың тиімділігін арттырады және жұмыс істейтін мемлекеттік бағдарламалардың іске асырудың сапалы және көкейкесті мониторингін қамтамасыз етеді, тұрғындардың және бизнес-ұйымдардың өтініштері мен шағымдарын өңдеуді жақсартады.
 
Стратегиялық бағыт 4. Құқықтық қамтамасыз етуді дамыту және әрі қарай мейлінше жетілдіру.
 
4.1)              Дамудың негізгі параметрлері 
 Нормативтік құқықтықактілердің сапасын және тұтастай алғанда мемлекеттік аппаратта құжаттармен жұмыс мәдениетінің деңгейін айқындайтын заң техникасының деңгейін тұрақты жетілдіру және арттыру қажет.
4.2)              Негізгі мәселелердің қорытындысы
Қазақстанда құқықтық мемлекет құру азаматтардыңқұқықтары мен бостандықтарын қорғаумен байланысты арнайы институттарды одан әрі жетілдіруді талап етеді. Адам және азамат құқықтары мен бостандықтарын қорау жүйесіндегі маңызды тетігі Адам құқықтары жөніндегі уәкіл институты болып табылады. Бұл мемлекеттік құқық қорғау институтын құру Қазақстандағы демократияның дамуындағы үлкен қадам болды. Осы институт қызметінің нәтижелігін арттыру мәселесін қарау керектігін тәжірибе көрсетіп отыр. Алқабилер сотын енгізу, қамау санкциясын соттарға беру адвокатура рөліне жағымды әсерін тигізді. Заңгерлік көмек көрсету жүйесінің өзі де жетілдіруді талап етеді.
4.3)              Негізгі ішкі және сыртқы факторларды бағалау
               Құқықтық саясаттың құрамдас бөлігі, елдің индустриялық-инновациялық дамуын қамтамасыз етудің, оның зияткерлік әлеуетін арттырудың маңызды шарты болып табылатын ғылыми және білім беру қызметін құқықтық реттеу болмақ. Осыған орай, азаматтардың құқықтық санасын, оның ішінде мемлекеттік қызметшілер арасында заңгерлік сауаттылықты арттыру жөніндегі жұмысты жалғастыру қажет. Халық арасында интернет-ресурстарды қоса отырып, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы құқықтық насихаттың сапасын арттыру мен көлемін кеңейту, заңнаманы және құқық қолданудың өзекті проблемалары бойынша, атап айтқанда, азаматтардың күнделікті өмірінде жиі қолданылатын құқық салаларында ғылыми зерттеулерді жандандыру қажет.
 
3 тарау. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер, мақсатты индикаторлар, іс-шаралар мен нәтижелер көрсеткіштері
 
3.1. Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, міндеттер, мақсатты индикаторлар, іс-шаралар мен нәтижелер көрсеткіштері
 
Стратегиялық бағыт 1. Кадр қызметін әрі қарай дамыту және мейлінше жетілдіру
 
Мақсат 1.1. Жезқазған қаласы әкімі мен әкімдігі қызметін қамтамасыз ету бойынша қызметтер
Аталған мақсатқа жетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның коды 1.122.001.000
Мақсатты индикатор (жетудің соңғы мерзімін (кезеңін) көрсете отырып)
 
Ақпарат көзі
оның ішінде аралық мәнді көрсете отырып
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
өлшем бірлігі
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Мемлекет тік орган қызметін рейтингтік бағалау
Облыс әкімдігі
орны
9
1
1
1
1
1
1
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары мен әдістері
Міндет 1.1.1. Қала әкімінің, әкімдігінің қызметін сапалы және уақытылы ақпараттық-аналитикалық, материалдық-техникалық және ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету деңгейін жоғарылату
Тікелей нәтижелердің көрсет-кіштері
Ақпа- рат көзі
өл шем бірлі гі
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағым дағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1.Қала әкімі аппаратын ұстау
Бюджет ті орын дау бойын ша орган
мың теңге
76124
91476
95224
103780
107638
107638
107638
Тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне жету
үшін іс-шаралар
жоспарлы кезеңдегі іске асыру мерзімі
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
1. Қала әкімі мен әкімдігінің қызметін қамтамасыз ету
X
X
X
X
X
 
Мақсат 1.2. Жұмыс сапасы мен қызметкерлердің кәсіптік ісін жоғарылату
Аталған мақсатқа жетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның коды 1.122.001.000
Мақсатты индикатор (жетудің соңғы мерзімін (кезеңін) көрсете отырып)
 
Ақпарат көзі
оның ішінде аралық мәнді көрсете отырып
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
өлшем бірлігі
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1. Мемле кеттік қызметші лердің біліктілігін арттыру
Аймақ тық оқу орталықтары
адам
 
мың теңге
4
 
85
3
 
81
11
 
322
6
 
188
6
 
188
6
 
188
6
 
188
2. Аппарат тың мемле кеттік қызметші лер сапа сын бағалау рейтингі сін көтеру
 
%
80
85
90
95
100
100
100
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары мен әдістері:
Міндет 1.2.1. Мемлекеттік қызметшілердің жұмысын бағалау механизмін, жағдай жасау әдістерін жетілдіру
Тікелей нәтижелердің көрсет-кіштері
Ақпа- рат көзі
өл шем бірлі гі
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағым дағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1. Аппарат қызметкерлерін таңдау және бұдан былайғы мансаптық ілгері жылжу критерий лерін әзірлеу
Басшы лыққа ұсыныстар енгізу
 
 
 
 
 
 
 
 
2.Біліктілік ті арттыру дан өткен қызметкер лер саны
 
адам
4
3
11
6
6
6
6
3.Қызметкерлер жұмысы ның сапасын бағалау ережелерін әзірлеу
Бағалаудың тиісті ережелері
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Стратегиялық бағыт 2. Құжат айналымын әрі қарай дамыту мен мейлінше жетілдіру
 
Мақсат 2.1. Құжаттармен жұмыс істеуде жаңа амалдарды енгізу
Аталған мақсатқа жетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның коды 1.122.001.000
Мақсатты индикатор
 
Ақпарат көзі
оның ішінде аралық мәнді көрсете отырып
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
өлшем бірлігі
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (есеп)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Құжат айналымын қысқарту
 
саны
3683
4763
4500
4300
4100
3900
3600
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары мен әдістері:
Міндет 2.1.1. Кіріс және шығыс хат-хабарларын ілгері жылжыту механизмін жетілдіру
Тікелей нәтижелер дің көрсет-кіштері
Ақпа- рат көзі
өл шем бірлі гі
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (есеп)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Кіріс және шығыс хат-хабарларын мұқият зерделеу, екі рет тіркеуге жол бермеу, бұрыштама ларды дұрыс жасау
 
%
100
100
100
100
100
100
100
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары мен әдістері
Міндет 2.1.2.  Құжаттарды орындау мерзімін бақылауды жүзеге асыру
Құжаттарды орындау мерзімін бақылауға алу
 
%
100
100
100
100
100
100
100
Тікелей нәтижелердің көрсеткіштеріне жету іс-шаралары
жоспарлы кезеңдегі іске асыру мерзімі*
2009 жыл
2010 жыл
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014 жыл
2015 жыл
1
2
3
4
5
6
 
 
Іс жүргізу мен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау бойынша сұрақты әкімдік отырысына дайындау
Х
Х
Х
Х
Х
Х
Х
Іс жүргізу бойынша семинар өткізу
Х
Х
Х
Х
Х
Х
Х
 
Стратегиялық бағыт 3. Қала әкімі аппаратының ақпараттық технологияларын дамыту
 
Мақсат 3.1. Жезқазған қаласының мемлекеттік мекемелерінде электронды мемлекеттік қызмет көрсетуді енгізу
Аталған мақсатқа жетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның коды 1.122.001.000
 
Мақсатты индикатор
 
 
Ақпарат көзі
Өл.бірл
Есепті кезең
Жоспарлы кезең
2009
жыл
2010 жыл
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014
жыл
2015
жыл
АҚ талаптарын сақтау арқылы электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттiк қызметтердiң еншiсiн ең төменгі санын 50%-ке дейiн жеткiзу;
 
Статис тикалық деректер
%
 
 
5
10
20
35
50
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары мен әдістері:
Міндет 3.1.1 Электронды түрде көрсетілетін әлеуметтік-маңызды қызметтердің санын ұлғайту;
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасының мониторингі
Облыс әкімдігіне есеп
 
 
есеп
жыл қоры тынды лары
жыл қорыт.
жыл қорыт.
жыл қорыт.
жыл қорыт.
жыл қорыт.
жыл қорыт.
Электронды мемлекеттік қызметтер енгізу тиімділігін бағалауды өткізу
Облыс әкімдігіне есеп
 
есеп
Тоқсан сайын
Тоқсан сайын
Тоқсан сайын
Тоқсан сайын
Тоқсан сайын
Тоқсан сайын
Тоқсан сайын
 
Мақсат 3.2. Ақпараттық технологияларды дамыту бойынша тиiмдiлiгі және жұмыстың нәтижелiлiгiн жоғарылату
 
 
Мақсатты индикатор
 
 
Ақпарат көзі
Өл. бірл.
Есепті кезең
Жоспарлы кезең
 
2009
жыл
2010 жыл
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
2014
жыл
2015
жыл
 
Бизнес процесстерді автоматтандыруға бағытталған АЖ санын жоғарлату   
 
саны
 
 
18
 
 
 
 
 
Халықтың компьютерлік сауаттылығын жоғарлату  
 
%
 
 
10
15
25
30
40
 
Арнайы маман дандырылған БҚ жұмыс бойынша дағдыланған мемлекеттік және азамматтық қызметкерлердің үлесін 50% жеткізу
 
%
 
 
10
10
10
10
10
 
 
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары және әдістері:
Міндет 3.2.2.  Ақпараттық жүйелерді құру және дамыту
 
Электрондық құжат айналымы жүйесіне қосылған жұмыс орындарының санының ұлғаюы
 
Әрбір жұмыс орнына  «Logbook» БҚ орнату
 
 
 
27
27
27
30
30
 
ММ қызметінде жұмыс істейтін АЖ енгізуді аяқтау
ММ қызметінің мониторингі
 
 
 
4
4
4
4
4
 
 
 
 
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары және әдістері:
               Міндет 3.2.3.  Компьютерлік сауаттылықтың деңгейін жоғарылату
 
Мемлекеттiк және азаматтық қызметкерлердi мембасқарудың функцияларының iске асыру үшін қолданылатын мамандандырылған бағдарламалыққамтамасыз ету жұмысын үйрету
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
са ны
 
 
 
 
10
10
10
10
10
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары және әдістері:
       Міндет 3.2.4. Ақпараттық қауiпсiздiктi қамтамасыз ету
 
Жеке және заңды тұлғалармен өзара әрекеттесуде ИҚ талаптарының сақталуын қамтамасыз ету
 Қала әкімдігінің 3.06.2010ж. №14/08 қаулысының, қаланың ЖАО «электронды құжат айналымы» автаматтан дырылған жүйесінің қпараттық қауіпсіздігі саясатының орындалуы
 
са ны
Қызметтің барлық кезеңі
 
 
Стратегиялық бағыт 4. Құқықтық қамсыздандыруды жетілдіру және әрі карай дамыту.
Мақсат 4.1 Қала халқының құқықтық мәдинетін және құқықтық ақпараттануын жоғарлату және қалыптастыру, нормашығармашылық қызметтің сапасын көтеруді қамтамасыз ету. 
Аталған мақсатқа жетуге бағытталған бюджеттік бағдарламаның коды 1.122.001.000
Мақсатты индикатор (жетудің соңғы мерзімін (кезеңін) көрсете отырып)
 
Ақпарат көзі
оның ішінде аралық мәнді көрсете отырып
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
өл. бірл
1-ші жыл (есеп)
2 жыл (ағ. жос пар)
1-ші жыл
2-ші жыл
3-ші жыл
4-ші жыл
5-ші жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1. Барлық мемлекеттік мекемелерді бір көліктік жүйеге үйлестіру, әрбір жұмыс орнынан электрондық құжат айналымы жүйесін орнату. Интернет жүйесін қолданушылардың санын арттыру.
 
саны
109
109
109
125
125
 
 
2. Облыстық құқықтық мәдениеті мен құқықтық ақпараттануының дәрежесі
 
%
100
100
100
100
100
 
 
3. Қала әкімі мен әкімдіктің нормативтік құқықтық аатілері жобасының сапалық сараптамасы
 
%
100
100
100
100
100
 
 
4. Мемлекеттік электрондық қызметтің санын 35% өсіру
 
%
 
 
5
10
25
 
 
Мақсатты индикаторға жету жолдары, құралдары мен әдістері
Міндет 4.1.1. Қауіпсіз орта арқылы ақпараттарды алмастыру және беру, электрондық құжат айналымы жүйесін сапалы қолдану. Меморгандарға ақпараттық-коммуникациялық технологияны жетілдіру. Халықтың компьютерлік білімін көтеру.
Тікелей нәтижелердің көрсет-кіштері
Ақпа- рат көзі
өл шем бірлі гі
есепті кезеңде
жоспарлы кезеңде
1-ші жыл (есеп)
2 жыл (ағ. жос пар)
1-ші жыл
2-ші жыл
3-ші жыл
4-ші жыл
5-ші жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1. Құқықтық білімді көтеру үшін халықты ақпараттық-насихат жұмысымен кеңінен қамту, оның ішінде қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру.
 
%
100
100
100
100
100
 
 
2. Құқықтық қорғау, сот, басқа да органдардың тәжірибесі мол қызметкерлерін қатыстыра отырып, мемлекеттік қызметкерлердің біліктілігін жоғарылату және даярлау
 
%
100
100
100
100
100
 
 
3. Мемлекеттік мекемелерде өз қызметтеріне қатысты сұрақтар бойынша азаматтарға заңдық кеңес беруді тәжірибеге енгізу
 
%
100
100
100
100
100
 
 
4. Қажетті ақпаратты қалалық интернет ресурстарында және диодпен жарықтанған экрандарда орналастыру
 
%
100
100
100
100
100
 
 
5. Қала әкімі мен әкімдіктің нормативтік құқықтық актілерінің жобасын жоғарғы деңгейдегі актілерге сәйкестігіне заңдық сараптама жүргізу, оның ішінде жемқорлыққа қарсы сараптама өткізу
 
%
100
100
100
100
100
 
 
 
 
 
 
3.2. Мемлекеттік органдардың мақсаттары мен стратегиялық бағыттарының мемлекеттің стратегиялық мақсаттарына сәйкестігі
Мемлекеттік органдардың мақсаттары мен стратегиялық бағыттары
Стратегиялық және (немесе) бағдарламалық құжаттың атауы
Стратегиялық бағыт 1. Кадр қызметін әрі карайжетілдіру
Мақсат 1.1.Жезқазған қаласы әкімдігі мен әкімінің әрекеттерін қамтамасыз ету бойынша қызметтер
Мақсат 1.2. Қызметкерлердің кәсіптілігін және жұмыстың сапасын жоғарлату.
 
Казақстан Республикасының 1999 жылғы    23 шілдедегі «Мемлекеттік қызмет туралы» заңы
 ҚР Президентінің   2000 жылы 10 наурызда № 357 Өкімімен бекітілген мемлекеттік қызметке өту тәртібі туралы Ереже
Стратегиялық бағыт 2. Құжат айналымын жетілдіру және әрі қарай дамыту
Мақсат 1.1. Құжаттармен жұмыста жаңа қарастыруларды енгізу
 
 
ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы » Заңы, Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасаудың және құжаттаманы басқарудың үлгілік Ережелері (2009 жыл 25 қыркүйектегі ҚР мәдениет және ақпарат министрінің м.а-ның №128 бұйрығымен бекітілген), Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардың қызыметінде жасалатын үлгілі құжаттардың тізбесін сақтау мерзімдердін көрсете отырып бекіту туралы (2009 жылы 25 кыркүйектегі ҚР мәдениет және ақпарат министрінің м.а-ның №128 бұйрығымен бекітілген), қала әкімінің «Жезқазған қаласының әкімі аппаратында іс жүргізу бойынша нұсқаулық туралы» 2008 жылғы 7 мамырдағы № 165 өкімі
Стратегиялық бағыт 3. Қала әкімінің аппаратының ақпараттық технологияларын
Мақсат 3.1.    Жезқазған қаласының мемлекеттік мекемелерінде электрондық мемлекеттік қызметті енгізу
Мақсат 3.2. Ақпараттық технологияларды дамыту бойынша жұмыстың нәтижелігі мен әсерін арттыру
ҚР «Әкімшілік рәсімдеу туралы» Заңы, ҚР Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі №745 «Мемлекеттік қызметтердің Тізбесін бекіту туралы » каулысы
 Казақстан Республикасы Үкімтінің 2004 жылғы 17 сәуірдегі N 430 «Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарында электрондық құжат айналымы Ережесін бекіту туралы » Қаулысы, Қазақстан Республикасының   2003 жылғы 7 қаңтардағы «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы «ақпараттандыру туралы» Заңы 
Стратегиялық бағыт 4. Құқықтық қамсыздандыруды жетілдіру және әрі қарай дамыту
Мақсат 4.1 Қала халқының құқықтық мәдинеті мен құқықтық ақпараттануын қалыптастыру мен арттыру,  нормашығармашылық жұмыстың сапасын жоғарлатуды қамтамасыз ету
 Казақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы «Нормативтік-құқықтық актілер туралы» Заңы, Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 20 қыркүйектегі №949 «Қазақстан Республикасындағы құқықтық саясаттың тұжырымдамасы туралы» Өкімі, Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 29 қарашадағы №1116 «2009-2011 жылдарға азаматтарды оқыту мен тәрбиелеу, құқықтық мәдениеттің деңгейін көтеру, құқық түсіндіру жұмысы бойынша бағдарламасы туралы» Қаулысы
 
4 тарау. Функционалдық мүмкіндіктерді дамыту
 
Стратегиялық бағыттың атауы, мемлекеттік органның мақсаттары мен міндеттері
Мемлекеттік органның стратегиялық бағыттары мен мақсаттарын жүзеге асыру бойынша іс-шаралар
Жүзеге асыру кезеңі
1
2
3
Стратегиялық бағыт 1. Кадрлық қызметті одан әрі мейлінше жетілдіру
 
Мақсат 1.1. Жезқазған қаласы әкімі мен әкімдігінің қызметін қамтамасыз ету бойынша қызметтер
 
Міндет 1.1.1. Қала әкімі мен әкімдігінің қызметін ақпараттық-аналитикалық, материалдық-техникалық және ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету деңгейін жоғарылату
 
Мақсат 1.2. Жұмыс сапасы мен қызметкерлердің кәсіби ісін арттыру
 
Міндет 1.2.1. Мемлекеттік қызметшілер жұмысын бағалау механизмін, жағдай жасау әдістерін мейлінше жетілдіру
Дербес атқарушы органдарға Қазақстан Республикасының Заңдарын орындауда практикалық көмек көрсету, Президенттің Жарлықтарын, қаулыларын, өкімдерін, Республика Ұкіметінің қаулыларын, кадрлық қызмет саласындағы облыс әкімінің шешімдері мен өкімдерін жүзеге асыру
2011-2015 жылдар
Стратегиялық бағыт 2.
Құжат айналымын одан әрі дамыту және мейлінше жетілдіру
 
Мақсат 2.1. Құжаттармен жұмыс істеуде жаңа амалдарды енгізу
 
Міндет 2.1.1. Кіріс және шығыс хат-хабарларын ілгері жылжыту механизмін жетілдіру
 
Міндет 2.1.2. Құжаттарды орындау мерзімін бақылауды жүзеге асыру
Іс жүргізу мен жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау бойынша сұрақты әкімдік отырысына дайындау
 Іс жүргізу бойынша семинар өткізу
 
 
Құжаттарды орындау бойынша бөлімдердің қызметін тексеру
 
 
Аппараттық кеңестерде тиісті шараларды қабылдап, жеке және заңды тұлғалардың өтініштері бойынша жұмыс жағдайын қарау
 
Стратегиялық бағыт 3.
Қала әкімі аппаратының ақпараттық технологияларын дамыту
 
Мақсат 3.1. Жезқазған қаласының мемлекеттік мекемелеріне электрондық мемлекеттік қызметтерді енгізу
 
Мінде 3.1.1. Электрондық форматта көрсетілетін әлеуметтік-маңызды қызметтердің санын ұлғайту
 
Мақсат 3.2. Ақпараттық технологияларды дамыту бойынша жұмыстың тиімділігі мен нәтижелілігін арттыру
 
Міндет 3.2.2. Ақпараттық жүйелерді құру және дамыту
 
Міндет 3.2.3. Компьютерлік сауаттылық дәрежесін жоғарылату
 
Міндет 3.2.4. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету
Адам ресурстарын дамытудың тиімді жүйесін құру және жұмыс істеуін қамтамасыз ету
Тапсырмаларды тиімді орындау үшін озық ақпараттық технологияларды енгізу
2011-2015 жылдар
Стратегиялық бағыт 4. Құқықтық қамсыздандыруды жетілдіру және әрі қарай дамыту
Мақсат 4.1 Қала халқының құқықтық мәдинеті мен құқықтық ақпараттануын қалыптастыру мен арттыру, нормашығармашылық жұмыстың сапасын жоғарлатуды қамтамасыз ету
 
Міндет 4.1.1. Электронды құжат айналымы жүйесін сапалы пайдалану, мәліметтерді қауіпсіз орта арқылы алмастыру және беру. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды мемлекеттік органдарда мейлінше жетілдіру. Халықтың компьютерлік сауаттылығын арттыру
Жезқазған қаласының Әділет басқармасымен бірлесіп Қазақстан Республикасының заңнамасындағы өзгерістерді зерделеу бойынша құқықтық жаппай оқыту аясында семинарлар өткізу, мемлекеттік мекеме қызметкерлерінің қаланың бұқаралық ақпарат құралдарындағы және ұйымдары мен кәсіпорындарындағы сөз сөйлеулері
2011-2015 жылдар
 
 
5 тарау. Ведомствоаралық өзара әрекет
 
Жету үшін ведомствоаралық өзара әрекетті қажет ететін міндеттер көрсеткіштері
Ведомствоаралық өзара әрекетті жүзеге асыратын мемлекеттік орган
Стратегиялық бағыт 1.
Кадрлық қызметті әрі қарай мейлінше жетілдіру
Қарағанды облысы әкімінің аппараты - әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу, оқыту семинарларын, дөңгелек үстелдерді өткізу
 
Қарағанды облысы әкімі аппаратының
мемлекеттік қызметшілерді қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру аймақтық орталығы – мемлекеттік қызметшілерді оқыту және қайта даярлау, тәжірибе алмасу
 
Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы мемлекеттік басқару Академиясы мемлекеттік мекеме басшыларының біліктілігін арттыру  
Стратегиялық бағыт 2.
Құжат айналымын одан әрі дамыту және мейлінше жетілдіру
 
Қарағанды облысы әкімінің аппараты - әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу, оқыту семинарларын, дөңгелек үстелдерді өткізу
 
Мемлекеттік мекемелер, әкім аппаратының бөлімдері – практикалық көмек көрсету
Стратегиялық бағыт 3.
Қала әкімі аппаратының ақпараттық технологияларын дамыту
 
Қарағанды облысы әкімінің аппараты, ХҚКО – әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу, оқыту семинарларын, дөңгелек үстелдерді өткізу
 
Қаланың мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік мекемелері
 
Қаланың ЭҚАБЖ біріккен барлық мемлекеттік мекемелері
Стратегиялық бағыт 4. Құқықтық қамсыздандыруды жетілдіру және әрі қарай дамыту
 
Қарағанды облысы әкімінің аппараты, БАҚ – әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу, оқыту семинарларын, дөңгелек үстелдерді өткізу
 
 
 
6 тарау. Тәуекелдікті басқару
 
 
Мүмкін тәуекелдіктің атауы
Тәуекелдікті басқару бойынша шаралар қабылдамаған жағдайда болуы мүмкін салдарлар
Тәуекелдікті басқару бойынша іс-шаралар
1
2
3
Сыртқы тәуекелдіктер
Мемлекеттік қызметті оңтайландыру
 
Компьтерлерді вирустармен немесе зиян бағдарламалармен зақымдау;
 
Бірлескен ақпараттарға рұқсатсыз қол жеткізу (РҚЖ);
Бәсекелестік құрылымдардың, барлайтын және арнайы қызметтер жағынан ақпараттық мониторинг;
Ақпараттарды жинаумен, түрлендірумен, алып тастаумен және жоюмен ілесетін мемлекеттік органдар мен қызметтердің әрекеті;
Авариялар, өрттер және техногендік апаттар
 
Мемлекеттік қызметшілер санын қысқарту
 
Электрондық ақпараттарды пассивті және активті ұстау, ақпараттың тұтастығы мен құпиялылығын жоғалту.
Ақпараттарды жоғалту және жою
Ұсыныстарды Агенттікке жолдау
 
Бағдарламалық қамсыздандыруды қолдау – ақпараттардың тұтастығын қамтамасыз ететін құралдардың бірі.
Тек лицензияланған БҚ пайдалану.
Парольдік қорғауды орнату, резервтік көшіруді қамтамасыз ету, тасымалдағыштарды ұрлау мен зақымдауға әкелетін рұқсатсыз қол жеткізуден, өрттен қорғалған қауіпсіз жерде көшірмелерді орналастыру.
Пайдаланушылар мен жүйелі администраторлардың қателіктері;
Қызметкерлердің ақпараттарды жинау, өңдеу, беру және жоюдың белгіленген регламенттерін бұзу;
БҚ жұмысындағы қателіктер;
Компьютерлік жабдықтау жұмысындағы бас тарту мен қақтығыстар
Аппараттық және бағдарламалық қамсыздандырудан бас тарту (интернетпен байланыс каналдарының жұмысын бұзу, телекоммуникациялық жабдықтар, ЛЕЖ)
Персоналдарға ЛЕЖ пайдалану мен оны қорғау ерекшеліктерін оқыту.
Жұмыс станцияларына адекватты қорғау механизмдерін пайдалану.
Ақпараттарды беруде адекватты қорғауды қолдану
Құжаттардың ресімделуі тиісті талаптарға сәйкес келмеуі
Тіркеуден бас тарту
Қала әкімдігінің регламенті мен іс жүргізу жөніндегі нұсқаулықты сақтау талабы
Бұрыштаманы ресімдеудің анық еместігі
Құжатты қарау мерзімін ұлғайту. Ұсынылған ақпараттың сапасын төмендету.
Бұрыштамаларды дұрыс ресімдеудің дербес жауапкершілігін арттыру.
Компьтерлерді вирустармен немесе зиян бағдарламалармен зақымдау;
Бірлескен ақпараттарға рұқсатсыз қол жеткізу (РҚЖ);
Бәсекелестік құрылымдардың, барлайтын және арнайы қызметтер жағынан ақпараттық мониторинг;
Ақпараттарды жинаумен, түрлендірумен, алып тастаумен және жоюмен ілесетін мемлекеттік органдар мен қызметтердің әрекеті;
Авариялар, өрттер және техногендік апаттар
 
Электрондық ақпараттарды пассивті және активті ұстау, ақпараттың тұтастығы мен құпиялылығын жоғалту.
Ақпараттарды жоғалту және жою
Бағдарламалық қамсыздандыруды қолдау – ақпараттардың тұтастығын қамтамасыз ететін құралдардың бірі.
Тек лицензияланған БҚ пайдалану.
Парольдік қорғауды орнату, резервтік көшіруді қамтамасыз ету, тасымалдағыштарды ұрлау мен зақымдауға әкелетін рұқсатсыз қол жеткізуден, өрттен қорғалған қауіпсіз жерде көшірмелерді орналастыру.
Ішкі тәуекелдіктер
Халықты жұмыспен қамтуды жеткіліксіз қамтамасыз ету
Жұмыссыздық деңгейін жоғарылату
Жұмыссыз халықты әлеуметтік қорғау
«Электрондық үкімет» бағдарламасын сапасыз жүзеге асыру
Мемлекеттік органдардың әлсіз өзара әрекеті, ақпараттандыру бойынша іс-шараларды тиімсіз жүзеге асыру.
Интернет арқылы ұсынылатын мемлекеттік электрондық қызметтердің дамуының төмен деңгейі.
Халықтың төмен компьютерлік сауаттылығы.
Компьютерлік техникамен жабдықтаудың төмен деңгейі.
Мемлекеттік органдардың ақпараттық-коммуникациялық желілерінің, ақпараттық жүйелері мен ресурстарының қорғалуының төмен деңгейі.
Мемлекеттік органдардың халық және ұйымдармен өзара әрекет кезінде «бір терезе» принципі бойынша интернет-сайттарды пайдалануға көшу. ЖАО халық пен ұйымдарға ұсынатын мемлекеттік, ақпараттық және басқа қызметтердің санын ұлғайту жағына «электрондық үкіметті» дамыту.
Пайдаланушылар мен жүйелі администраторлардың қателіктері;
Қызметкерлердің ақпараттарды жинау, өңдеу, беру және жоюдың белгіленген регламенттерін бұзу;
БҚ жұмысындағы қателіктер;
Компьютерлік жабдықтау жұмысындағы бас тарту мен қақтығыстар
Аппараттық және бағдарламалық қамсыздандырудан бас тарту (интернетпен байланыс каналдарының жұмысын бұзу, телекоммуникациялық жабдықтар, ЛЕЖ)
Персоналдарға ЛЕЖ пайдалану мен оны қорғау ерекшеліктерін оқыту.
Жұмыс станцияларына адекватты қорғау механизмдерін пайдалану.
Ақпараттарды беруде адекватты қорғауды қолдану
7 тарау. Бюджеттік бағдарламалар
 
7.1. Бюджеттік бағдарламалар
1 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
01.122.001.000 «Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің қызметін қамтамасыз ету бойынша қызметтер»
Сипаттама
Қала әкімі аппаратының мазмұны: еңбекақы төлеу, бюджетке міндетті төлемдер (салықтық және әлеуметтік аударымдар), қызметтік іссапарлар, басқа тауарларды сатып алу, коммуналдық қызметтерді төлеу, байланыс қызметтерін төлеу, көлікті жалдау, басқа жұмыстар мен қызметтер
бюджеттік бағдарламаның түрі
мазмұнына байланысты
Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
Жеке бюджеттік бағдарлама
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштері нің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жоба
лық
2014 жыл
жоба лық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Аппарат қызметкерлері-нің, техперсо- налдарының мазмұны
адам
адам
 
33
20,5
32
19,5
27
19
27
19
27
19
27
19
27
19
Ақырғы нәтиженің көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
76124
91395
95224
103592
107450
107450
107450
 
 
Бюджеттік бағдарлама
01.122.001.000 «Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің қызметін қамтамасыз ету бойынша қызметтер»
Сипаттама
Мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру
бюджеттік бағдарлама ның түрі
мазмұнына байланысты
Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді жоғары кәсіби деңгейде көрсету
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
Жеке бюджеттік бағдарлама
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобалалық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Оқу кестесі бойынша мемлекеттік қызметшілер дің білікті лігін арттыру
адам
 
4
3
11
6
6
6
6
Мемқызмет шілердің кәсібилігін жоғарылату
адам
4
3
 
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
100
100
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
85
81
322
188
188
188
188
 
2 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
01.122.003.000 «Мемлекеттік органдардың күрделі шығындары»
Сипаттама
Мемлекеттік органды материалдық-техникалық жабдықтауға арналған күрделі шығындар
бюджеттік бағдарлама ның түрі
мазмұнына байланысты
Күрделі шығындарды іске асыру
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
Жеке бюджеттік бағдарлама
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштері нің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Мемлекеттік органды жабдықтармен жабдықтау
саны
 
 
 
 
 
 
 
Мемлекеттік органды автокөлікпен жабдықтау
саны
 
 
 
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
 
 
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
 
 
 
 
 
 
 
 
3 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
01.122.004.000 «Мемлекеттік органдарды материалдық-техникалық жабдықтау»
Сипаттама
Мемлекеттік органды материалдық-техникалық жабдықтау
бюджеттік бағдарламаның түрі
мазмұнына байланысты
Күрделі шығындарды іске асыру
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
Жеке бюджеттік бағдарлама
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Мемлекеттік органды құрал-сайманмен жабдықтау (жоспар)
саны
 
 
16
 
 
 
 
Мемлекеттік органды құрал-сайманмен жабдықтау (факт)
саны
 
 
1
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
 
100
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
 
200
 
 
 
 
 
4 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
01.122.115.000 «Жергілікті атқарушы органның резерві қаражаты есебінен сот шешімдері бойынша жергілікті атқарушы органдардың міндеттемелерін орындау»
Сипаттама
Жергілікті атқарушы органның резерві қаражаты есебінен сот шешімдері бойынша жергілікті атқарушы органдардың міндеттемелерін орындау
бюджеттік бағдарлама ның түрі
мазмұнына байланысты
Мемлекеттің міндеттемелерін орындау
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
Жеке бюджеттік бағдарлама
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Сот шешімі
саны
1
 
 
 
 
 
 
Сот шешімдерін орындау
саны
1
 
 
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
100
 
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
1
 
 
 
 
 
 
 
5 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
01.122.006.000 «Аудан (облыстық маңызы бар қала) масштабының төтенше жағдайларының алдын алу және жою»
Сипаттама
Жезқазған аймағы масштабындағы төтенше жағдайларының алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды өткізу
бюджеттік бағдарламаның түрі
мазмұнына байланысты
Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
Жеке бюджеттік бағдарлама
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Төтенше жағдайлар
саны
 
 
 
 
 
 
 
ТЖ жою
саны
 
 
 
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
 
 
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
 
 
965
1033
1104
1104
1104
 
6 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
02.122.007.000  «Аудандық (қалалық) масштабтағы дала өрттерін, сондай-ақ мемлекеттік өрт сөндіру қызметтері құрылмаған елді-мекендердің өрттерінің алдын алу және сөндіру бойынша іс-шаралар»
 
Сипаттама
Аудандық (қалалық) масштабтағы дала өрттерін, сондай-ақ мемлекеттік өрт сөндіру қызметтері құрылмаған елді-мекендердің өрттерінің алдын алу және сөндіру бойынша іс-шараларды өткізу
бюджеттік бағдарламаның түрі
мазмұнына байланысты
Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
 
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Табиғи   (дала) өрттері
саны
 
 
 
 
 
 
 
Дала өрттерін жою
саны
 
 
 
 
 
 
 
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
 
 
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
185
53
620
663
710
710
710
7 қосымша
 
Бюджеттік бағдарлама
02.122.005.000  «Жалпы әскери міндетті орындау шеңберіндегі іс-шаралар»
Сипаттама
Жалпы әскери міндетті орындау шеңберіндегі іс-шараларды өткізу
бюджеттік бағдарламаның түрі
мазмұнына байланысты
Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету
жүзеге асыру тәсіліне байланысты
 
ағымдағы/даму
Ағымдағы
Бджеттік бағдарлама көрсеткіштерінің атауы
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағымдағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Шақыру жасындағы әскери міндеттілер
адам
137
137
149
152
152
152
152
Нағыз әскери қызметке азаматтарды шақыру бойынша Қорғаныс Министрлі гінің жасағын орындау
адам
137
137
149
152
152
152
152
Сапа көрсеткіштері
 
 
 
 
 
 
 
 
Тиімділік көрсеткіштері
%
100
100
 
 
 
 
 
Бюджеттік шығындар көлемі
мың тг.
5969
6764
3395
3633
3887
3887
3887
 
8 қосымша
7.2. Бюджеттік бағдарламалар жиынтығы
 
 
өлшем бірлігі
есептік кезең
жоспарлы кезең
жобала лық
2014 жыл
жобалық
2015 жыл
2009 жыл (есеп)
2010 жыл (ағым дағы жоспар)
2011 жыл
2012 жыл
2013 жыл
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Бюджеттік шығындардың БАРЛЫҒЫ:
мың тг.
82364
98493
100526
109109
113339
113339
113339
ағымдағы бюджеттік бағдарламалар
мың тг.
82364
98493
100526
109109
113339
113339
113339
дамудың бюджеттік бағдарлама лары
мың тг.